سورس اندروید دیوار به همراه پنل
کاربرد این سورس به این شکل است که ، برای نمایش آگهی و درج آگهی توسط کاربران استفاده می گردد و هر کاربر می تواند از طریق اپلیکیشن به ثبت نام از طریق پیامک و ورود به حساب خود، مدیریت آگهی های خود ، چت کردن با دیگر فروشنده ها ، نظر دادن به آگهی های دیگران و … بپردازد.
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | zip |
دسته بندی | Android |
معرفی قابلیت های این سورس :
توجه نمایید که هیچ وبسایت های ارائه دهنده اپلیکیشن هایی مشابه این اپ مسئولیت راه اندازی این اپ را به عهده نمیگیرند. اما تیم ما با پرداخت هزینه مجزای مربوط به راه اندازی ، این کار را برایتان انجام خواهد داد.
پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پیغمبر و آموزگاری نمونه
دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پیغمبر و آموزگاری نمونه
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 11429 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پیغمبر و آموزگاری نمونه جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
یک
روز مـربی در کلاس های تابسـتانی به بچه ها گفت: ان شـاءالله در سال
تحصـیلی آینده هر کدام از شمـاها یک درج? تحصـیلی بالاتر خواهیـد رفت.
یعـنی
سـومـی ها به کلاس چنـدم می روند؟ چهـارمی ها؟ پنجـمی ها؟
چه اشـکالی دارد در سـال آینـده کـلاس سـومـی ها از سـال اول ابتـدایی،
چهـارمی ها از دوّم و پنجمـی ها از سـوم ابتدایی، درسـشان را آغاز کنند؟
همـه اعتـراض کردند، آقـا مـگر
می شود؟ ما که آن درسها را یاد گرفته ایم،
به درس های جدیدتر نیـاز داریم. مربی از این فرصت استـفاده کرده،
گفت: در دنیا هم که مدرسه زندگی است انسانها رشد می کنند. معلوم
است انسانهای اولیه نمی توانستند مانند انسانهای امروزی بیندیشند.
فهرست مطالب
آیا می توانید نام آن پنج پیامبر را به همراه کتاب آسمانی آنها، نام ببرید؟
پیـغـمبر خــوب مــا
پاورپوینت کتاب و درس طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری
دانلود پاورپوینت کتاب و درس طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری
تعداد صفحات | 114 |
حجم | 805 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مهندسی آب |
پساب، چرکآب یا فاضلاب به بازماندهها و دورریزیهای عمدتاً مایع محلی، شهری یا صنعتی گفته میشود. شیوه گردآوری و دورریزی آن در هر منطقه، بسته به آگاهی محلی نسبت به محیط زیست فرق میکند. سیستمهای فاضلاب برای جمعآوری آبهای سطحی یا فاضلابهای صنعتی در مجتمعهای بزرگ صنعتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چون نفوذ سیالات به عمق خاک میتواند ضربه جبرانناپذیری را به پایهها و تاسسیات زیر زمینی وارد نماید.
فاضلاب
شهری معمولاً فاضلاب ترکیبی یا فاضلاب بهداشتی را حمل کرده و آن را در یک
تصفیه خانه، تصفیه میکند. فاضلاب تصفیه شده از طریق نهرهای فاضلاب تخلیه
میشود. فاضلاب تولید شده در مناطقی که به سیستمهای فاضلاب متمرکز دسترسی
ندارند بر سیستمهای فاضلاب در محل تکیه میکنند. این فاضلابها بهطور
معمول یک گندانبار، زهکشی تخلیهٔ فاضلاب و یک بخش اختیاری تصفیه در محل
دارند.
فهرست مطالب
تعریف فاضلاب
انواع فاضلاب
پسآب
فاضلاب شهری
تعریف آلودگی آب
مهمترین روشهای تصفیه برای آبهای معمولی عبارتنداز
تقسیم بندی انواع فاضلاب
فاضلابهای صنعتی
انواع فاضلاب از نظر تخلیه به شبکه جمع آوری فاضلاب
تعریف شبکه جمع آوری فاضلاب
اجزاء شبکه جمع آوری فاضلاب
انواع شبکه های جمع آوری فاضلاب
انتخاب نوع شبکه مناسب
مراحل مختلف مدیریت پروژه فاضلاب
فاز مقدماتی اجرای شبکه های فاضلاب
فاز اول اجرای شبکه های فاضلاب
فاز دوم یا فاز طراحی
فاز سوم یا فاز اجرا و ساخت
فاز چهارم یا فاز بهره برداری و نگهداری
دوره طرح
پارامترهای موثر بر دوره طرح
دوره طرح شبکه جمع آوری نسبت به تصفیه خانه
مطالبی در زمینه دوره طرح
دوره طرح پیشنهادی در سیستم های جمع آوری و تصفیه فاضلاب
نقشه های مورد نیاز در طراحی شبکه های جمع آوری فاضلاب
فصل دوم : مطالعات جمعیتی
فصل سوم : تولید فاضلاب
فصل چهارم : مبانی فنی طراحی
فصل پنجم : طراحی هیدرولیکی فاضلابروها
دسته بندی | عمومی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 331 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 124 |
چکیده:
مهارت خواندن پایه یادگیری همه موضوعات درسی و غیردرسی است؛ راهبردهای شناختی و فراشناختی از مهمترین راهبردهای یادگیری است، فرد در حین خواندن و درک مطلب آن را به کار می گیرد. از دیگر سو، عوامل بسیاری بر توسعه مهارت های خواندن و درک مطلب دانش اموزان تاثیرگذار است. خواندن در خانه، خواندن با والدین، ارزش گذاری والدین برای سواد، کیفیت محیط خانه و حمایت کننده بودن محیط خانه رابطه مثبتی با ظهور توانایی سواد کودکان دارد.از این رو مطالعه حاضر با هدف تبیین نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیشبینی راهبردهای فرا شناختی و شناختی خواندن دانش اموزان مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد انجام گرفت.
روش تحقیق از نظر ماهیت، مقطعی-کاربردی و از نظر اجرا نیز پیمایش بود. دانش آموزان دختر مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد جامعه آماری ما را تشکیل دادند، که تعداد 100 دانش آموز به عنوان حجم نمونه با شیوه نمونه گیری خوشه ای مورد آزمون قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بود، شامل: مقیاس زمینه یابی یادگیری خواندن (پرلز،2006)،راهبردهاییادگیری (شناختیوفراشناختی) و درک مطلب کرمی(1380). دادههای به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری spssورژن 20مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت.
یافته ها نشان داد که: میزان راهبردهای شناختی دانش آموزان بیش از راهبردهای فراشناختی است(05/0>p)؛ و همچنین، فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی کننده مثبت تغییرات راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن دانش اموزان می باشد(001/0>p)، و بر آن تاثیرگذار بوده است.8/39 درصد از واریانس متغیر راهبردهای شناختی خواندن و 2/45 درصد از واریانس متغیر راهبردهای فراشناختی خواندن توسط فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی می شود. همچنین، 1/49 درصد از واریانس متغیر درک مطلب نیزتوسط فعالیتهای خواندن درخانه پیشبینی میشود.بنابراین، فعالیتهای خواندن در خانه، صرف وقت برای خواندن، ارزش گذاری برای مطالعه و درگیری والدین و نظارت بر رفتارهای خواندن فرزندان می تواند منجر به تقویت راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن و ادراک مطلب دانش آموزان گردد.
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان
تعداد صفحات | 252 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | حسابداری |
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان دارای252صفحه بافرمت ورد وقابل ویرایش همراه با پرسشنامه
فهرست مطالب:
فصل اول کلیات تحقیق
1-1 مقدمه
1-2 بیان مساله
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4 هدف تحقیق
1-5 سوال تحقیق
1-6 فرضیات تحقیق
1-6-1 فرضیه اصلی
1-6-2 فرضیه های فرعی
1-7 قلمروی تحقیق(موضوعی،مکانی،زمانی)
1-8 روش تحقیق
1-9 روش نمونه گیری
1-10 ابزار گردآوری
1-11 محدودیتهای تحقیق
1-12 تعاریف عملیاتی
فصل دوم :مبانی نظری تحقیق
2-1 مقدمه
2-2 مدیریت روابط مشتریان
2-2-1 تعریف مدیریت روابط مشتریان
2-2-2 اهداف مدیریت روابط مشتریان
2-2-2-1 اهداف از نظر بارنت
2-2-2-2 اهداف از نظر نول
2-2-2-3 اهداف از نظر ویلسون، دانیل ومک دونالد
2-2-2-4 اهداف از نظر کالا کوتا و رابنیسون
2-2-3 مدلهای مدیریت روابط مشتریان
2-2-3-1 مدل چرخۀ حیات مدیریت روابط مشتریان
2-2-3-2 مدل راسل
2-3 مدیریت دانش
2-3-1 تعریف دانش
2-3-2 روابط داده، و اطلاعات و دانش
2-3-3 تعریف مدیریت دانش
2-3-4 اهداف دانش و مدیریت دانش
2-3-5 مدلهای مدیریت دانش
2-3-5-1 مدل استیوهالس
2-3-5-2 مدل «نوناکا» و «تاکوچی»
2-4 ارتباط بین مدیریت روابط مشتریان و مدیریت دانش
2-5 سابقه و پیشینه تحقیق
2-6 مدل مفهومی
2-6-1 تغییرات مدل
2-6-2 توضیح مدل
2-6-2-1 چارچوب مدیریت روابط مشتریان گود سوار
2-6-2-1-1 تماس با مشتریان
2-6-2-1-1 فروش شخصی (فروش حضوری)
2-5-2-1- 3-خدمات پس از فروش
2-5-2-1- 4-رسیدگی به شکایات
2-5-2-1- 5-مدیریت مشتری
2-5-2-1- 5-مراقبت از مشتریان
2-5-2-1- 7-رضایت و وفاداری مشتریان
2-5-2-2- مدل پروبست، روب ور مهاردت
2-5-2-2-1-شناسایی دانش
2-5-2-2-2-اکتساب دانش
2-5-2-2-3-توسعه دانش
2-5-2-2-4-اشتراک و توزیع دانش
2-5-2-2-5-بهره گیری از دانش
2-5-2-2-6-نگهداری دانش
2-6-مدیریت دانش مشتریان
2-7- تاریخچـــه شرکت ایران خودرو
3-1 روش تحقیق
3-2 جامعه آماری
3-3 نمونه آماری
3-4 چگونگی گردآوری اطلاعات
3-5 اعتبار و پایایی پرسشنامه
3-5-1 اعتبار (روایی )پرسشنامه
3-5-2 پایایی پرسشنامه
3-6 روش تجزیه و تحلیل دادهها
مقدمه
4-2 آزمون و تحلیل های مرتبط با فرضیه های تحقیق
فرضیه 1
فرضیه 2
فرضیه 3
فرضیه 4
فرضیه 5
فرضیه 6
فرضیه اصلی
4-3 نتایج آزمون فرضیه های تحقیق
4-5 مدل نهایی تحقیق با ذکر ضرایب مربوطه
4-6 بررسی فرضیه اصلی در این رابطه
4-7 مقادیر استاندارد مدل
4-8 مقادیر برآورد شده خام بارهای عاملی
5-1 نتایج مرتبط با فرضیات تحقیق
5-2 سایر یافته های تحقیق
5-3 پیشنهادات تحقیق
5-3-1 پیشنهادات مرتبط با فرضیات
5-3-1-1 پیشنهادات مرتبط با فرضیه اصلی
5-3-1-2 فرضیات فرعی
الف- پیشنهادات مرتبط با فرضیه 1
ب-پیشنهادات مرتبط با فرضیه 3
ج- پیشنهادات مرتبط با فرضیه 5
5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقات آینده
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
ضمائم و پیوستها
الف-پرسشنامه تحقیق
ب-داده های آماری
ج-چکیده انگلیسی
فهرست نمودارها
فهرست جداول
مقدمه
هم اکنون شرکتها و سازمانها بیشتر و بیشتر به این درک می رسند که باید مشتریان خود را در مرکز سازمان قرار دهند و از یک فرآیند قدرتمند استراتژیک مشتری محور حمایت کنند که شامل ثبت اطلاعات مشتریان، تقسیم بندی مشتریان، بررسی مشتریان، سرمایه گذاری در تکنولوژی و مدیریت مشتریان می باشد(Brown, 2000).
تلاش در جهت مرکزیت بخشیدن مشتریان در سازمانها به دهه 1960 بر می گردد. زمانیکه تمرکز بازار یابی از مدیریت محصول یا تلاشهای بازار یابی به مدیریت سود آوری هر یک از مشتریان در طول دوره ارتباطشان با سازمان تغییر کرد. این امر منجر به سوق یافتن اکثر مباحث به سمت بازاریابی رابطه مند[1] در دهه 1980 گردید(Hakansson,1988 ؛,1983 Berry). هدف بازار یابی رابطه مند شناسایی نگهداری و ایجاد شبکه ای با هریک از مشتریان و کوشش دائم در راستای تقویت این شبکه به منظور دستیابی به منافع دو طرفه از طریق تماسهای متقابل و خاص باهر مشتری و ایجاد ارزش افزوده در دوره ای بلند مدت استShani&chalasani,1992:34)).
با این وجود بازاریابی رابطه مند اساسا بر روی استراتژی تمرکز کرده و فاقد یک دیدگاه کل نگر نسبت به فرآیندهای تجاری مرتبط است. در حالیکه مدیریت روابط مشتریان[2] نه تنها بر یک استراتژی جامع، بلکه بر فرآیند جذب ، نگهداری و شریک شدن با مشتریان منتخب بمنظور ایجاد ارزش فوق العاده ای هم برای شرکت و هم مشتریان تمرکز می نماید(Buern&Schierholz&kilbe&Brenner,2005:575). بنا به گفته چالسی و کیس شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد نگرش روابط مشتریان از آخرین دهه قرن نوزدهم مورد توجه قرار گرفته است (مهدوینیا،قدرتپور،1384). مدیریت روابط مشتریان به فرآیند استراتژیک شکل دادن ارتباط بین شرکت و مشتریانش با هدف حداکثر کردن ارزش هر مشتری در حال حاضر و در کل دوره ارتباط برای شرکت و در عین حال حداکثر ساختن رضایت مشتری، اشاره دارد(Raja gopal,2005:308 &Sanchez) ،در تعریفی دیگر مدیریت روابط مشتریان (CRM) را یک سیستم اطلاعاتی مدیریت می دانند که روابط متقابل مشتریان با شرکت را پیگیری می نماید و به کارمندان اجازه می دهد تا فورا به اطلاعاتی در رابطه با مشتریان از قبیل خریدهای قبلی، سوابق دریافت خدمات، نارضایتی ها و تماس های گرفته شده پیرامون مشکلات حل شده آنها دست پیدا کنند.
سیستم مدیریت روابط مشتریان غالبا با دیگر سیستمهای حمایت تصمیم گیری در کلیه حوزه های عملیاتی از قبیل سیستم برنامه ریزی منابع شرکت،[3] سیستم اطلاعاتی ویژه[4]، سیستم مدیریت زنجیره ارزش[5] و مدیریت چرخه زندگی محصول[6] تداخل پیدا می کند(:103 2007، Nomby & sherif & Nguyene ).
در سالهای اخیر، سازمانها و شرکتهای مختلف، پیوستن به روند دانش را آغاز کرده اند و مفاهیم جدیدی چون کار دانشی، دانشکار، مدیریت دانش و سازمانهای دانشی، خبر از شدت یافتن این روند می دهند(ابطحی، صلواتی،1385: 3). بررسی موضوعی تحت عنوان مدیریت دانش[7] برای اولین بار با گزارش سالیانه 1994 شرکت سوئدی به نام اسکاندیا شروع شد ولی تلاش عمده در این خصوص در حقیقت در سال 1991 به آغاز شد(لطیفی ،1383: 1) در آینده جوامعی می توانند انتظار توسعه و پیشرفت داشته باشند که از دانش بیشتری برخوردار باشند. این ترتیب برخوداری از منابع طبیعی نمی تواند به اندازه دانش مهم باشد. سازمان دانشی به توانمندی هایی دست می یابد که قادر است از نیروی اندک قدرتی عظیم بسازد.
دانش بواسطه نزدیکی به تصمیم ها و اقدامات سازمانی به مراتب بیش از داده ها و اطلاعات می تواند باعث بهبود عملکرد شده و در نتیجه کیفیت خدماتی سازمانها را بطور عام و سازمانهای دولتی را بطور خاص بهبود بخشد (ابطحی، صلواتی، 1385: 4،3).
[1] Relationship Marketing
[2] customer Relationship Management
[3] resource planning system
[4] executive in formation system
[5] supply chain Management system
[6] produet life- cycle management
[7] knowledge Management